سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب چشم طلایی

دانلود کتاب چشم طلایی ، با خواندن pdf book چشم‌های شما بیناتر از قبل خواهد شد و به راحتی می‌توانید علائم دفینه‌ها را کشف کرده و به دنبال آن‌ها بروید. کتاب چشم طلایی راهنمای بسیار جامع و کامل برای شناخت انواع سکه، جوغن‌ها و... است. با مطالعه این کتاب دید شما نسبت به دنیای گنج و دفینه بازتر خواهد شد و می‌توانید به آسانی محل دقیق آن را کشف نمایید. این کتاب جزو معدود آثار موجود در ایران است که به موضوع جذاب دفینه و گنج یابی می‌پردازد. در حقیقت این کتاب اولین و کامل‌ترین منبع در خصوص آثار و علائم گنج و دفینه در ایران است. برای آشنایی بیشتر با این کتاب و دانلود کتاب ادامه با ما همراه باشید در سایت منوجانی که منبع دانلود کتاب رایگان و خرید و فروش کتاب های نایاب است

کتاب های پیشنهادی گنج

کتاب گنج
کتاب میراث زرین
کتاب گنج نامه شیخ بهایی
کتاب نفیس گنج نامه

.

دانلود کتاب چشم طلایی

همانطور که گفتیم کتاب چشم طلایی جزو معدود آثار ارزشمند و معتبر پرداخته شده به موضوع گنج یابی و دفینه در ایران است. در حقیقت این کتاب راهنمایی جامع و کامل برای علاقه‌مندان به گنج یابی خواهد بود که با دانلود کتاب چشم طلایی و مطالعه آن می‌توانند به دنبال علائم و نشانه های گنج رفته و آن را کشف و استخراج کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارزشمند این کتاب، بیان خودمانی و روان آن است که به درک بهتر خواننده کمک بسیاری کرده و مانع سردرگمی افراد نیز می‌شود. با مطالعه این کتاب شما می‌توانید به رمز گشایی انواع علائم و نشانه‌ها پرداخته و با نحوه درست استخراج گنج و دفینه نیز به طور کامل آشنا شوید. زیرا بخشی از مطالب این کتاب ارزشمند در خصوص نحوه استخراج گنج است که نکات مهمی را بیان می‌کند.

لازم است بدانید که علائم و نشانه‌های متعددی در خصوص گنج یابی و دفینه وجود دارد که شناخت و بررسی نشانه‌های هرکدام از عهده تمام افراد برنمی‌آید و نیاز به تخصص، اطلاعات و دانش بسیاری دارد. در نتیجه برای شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به خواندن کتاب چشم طلایی پرداخته و با دنیای شگفت‌انگیز دفینه نیز به طور کامل آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین علائم و نشانه‌هایی که با مطالعه این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید می‌توان به علامت تیر و پیکان، علامت سم اسب، علامت عقرب، علامت ماهی، علامت گرگ، نشان سلاح‌های مختلف مثل خنجر، شمشیر، نیزه، نشان صور فلکی و... اشاره کرد.

هرکدام از علائم و نشانه‌های ذکر شده، معنای خاصی در گنج یابی دارند و برای رمز گشایی از آن‌ها شما نیاز به کتابی مرجع دارید. اولین و بهترین کتاب مرجع موجود در این زمینه، کتاب چشم طلایی در دفینه و گنج یابی است که به شما در این خصوص کمک بسیاری می‌کند.

بخشی از کتاب در دفینه و گنج یابی

سال‌ها پیش زمانی که برای نخستین بار به امید پولدار شدن با دوستان خود برای حفاری و یافتن گنج به کوه و جنگل رفته بودیم. غافل از این بودیم که تازه شروع یک راه پر پیچ و خم برای ما خواهد بود. در هر صورت بعد از سال‌ها تلاش بیهوده و از دست دادن سرمایه بسیار، روزی به خود آمدم و با تحلیل رفتار خود متوجه شدم که اصلاً از ابتدا راه را اشتباهی انتخاب کرده بودم. این‌ها بخشی از سخنان نویسنده کتاب در خصوص تجربه‌های شخصی وی بود. مطالعه و دانلود کتاب چشم طلایی در حقیقت به شما در بررسی و یافتن نشانه‌ها و علائم مربوط به گنج یابی و دفینه کمک می‌کند و راهنمای بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به باستان شناسی نیز خواهد بود.

در واقع بخش مهمی از مطالب این کتاب شامل شناخت علائم، رمزگشایی از نشانه‌ها، بررسی قواعد و خواندن علائم، معنی نشانه‌های مختلف، معرفی علائم رایج در گنج یابی و... می‌شود. این کتاب اولین و معتبرترین مرجع آثار و علائم دفینه در ایران به حساب می‌آید. مطالعه کتاب چشم طلایی اطلاعات شما را در زمینه باستان شناسی، گنج یابی و دفینه افزایش داده و زاویه دید شما به این موضوع را نیز تغییر می‌دهد. همچنین با خواندن این کتاب شما می‌توانید به آسانی علائم و نشانه‌های گنج را دنبال کرده و به کشف آن نزدیک شوید. برای دانلود کتاب چشم طلایی تنها لازم از که وارد وب‌سایت‌های معتبر فروش کتاب شده و نسخه پی‌دی‌اف یا اسکن شده کتاب را دانلود نمایید.

کتاب چشم طلایی رایگان در دفینه و گنج یابی

ما در این مطلب به بررسی و دانلود کتاب چشم طلایی با لینک مستقیم پرداختیم و با بخشی از مطالب آن نیز آشنا شدیم. همانطور که گفتیم کتاب چشم طلایی رایگان یکی از بهترین و جامع‌ترین کتاب‌های باستان شناسی در خصوص گنج یابی و دفینه به حساب می‌آید. این کتاب در حقیقت توسط یک نویسنده اهل کشور ترکیه نوشته شده و استاد فرید باقری آن را به زبان ساده و روان ترجمه و ویرایش کرده است. کتاب چشم طلایی یک اثر بی‌نظیر، کمیاب و ارزشمند برای باستان شناسان و افراد علاقه‌مند به این حوزه است که اطلاعات شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

 همچنین این کتاب توضیحات کاملی در خصوص آثار، علائم و نشانه‌های گنج یابی و دفینه نیز ارائه می‌کند. در نهایت برای دانلود و اطلاع از قیمت کتاب چشم طلایی می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر فروش کتاب مراجعه کرده و فایل آن را دانلود نمایید.

مطالعه کتاب چشم طلایی، نحوه نگرش و دید شما به گنج یابی و دفینه را تا حد بسیار زیادی تغییر می‌دهد. همچنین این کتاب اطلاعات شما را در زمینه باستان شناسی افزایش داده و به شما در رمز گشایی از علائم نقشه‌های قدیمی نیز کمک می‌کند. درک مطالب این کتاب به دلیل بیان ساده و نحوه نگارش روان نویسنده آسان خواهد بود و خواننده را دچار سردرگمی نیز نمی‌کند. خرید و پیدا کردن نسخه اصلی این کتاب در بازار ممکن است کمی سخت و دشوار باشد. اما آسان‌ترین راه مطالعه کتاب چشم طلایی دانلود نسخه پی‌دی‌اف و اسکن شده آن است که می‌توانید با قیمت بسیار مناسب‌تر از فروشگاه‌های آنلاین کتاب خریداری کرده و مطالعه نمایید.

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود کتاب چشم طلایی