سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا خواندن کتاب شمس المعارف کبری خطری برای خواننده است؟

کتاب شمس المعارف الکبری، کتابی تخصصی در علوم معنوی سطح بالا است، بنابراین به طور کامل به متخصصان این نوع علوم اختصاص دارد و نه افراد مبتدی، بنابراین مردم عادی باید از این کتاب دوری کنند و از شر آن خلاص شوند. فکر خواندن نسخه خطی شمس المعارف ، زیرا آن را شمشیر دولبه ای می دانند که ویران می کند، به اشتباه از آن استفاده می کند و همانطور که گفتیم می توان از آن برای خوب و بد استفاده کرد و از آنجایی که دارای نمادهایی است . و طلسم هایی که ممکن است بدون اینکه شخص متوجه شود جن ها را احضار کرده و خود را به هلاکت می اندازد، بنابراین در خواندن کتاب شمس المعارف باید دقت کرد.

به عنوان مثال، شما یکی از طلسم ها را امتحان می کنید که نام یکی از جن ها را صدا می کند و در واقع او را صدا زدید و او به شما گوش داد، زیرا اکنون منتظر علامت شروع و کلمات توافق است و اگر تو نمی توانی آن کار را به پایان برسانی، آغاز عذاب و آزار جن برای تو خواهد بود و ممکن است موضوع به سردرگمی برسد که به خاطر کارهایی که بدون اطلاع خود انجام دادی، به سراغ تو می آید و ممکن است شرایط به تو منجر شود. به جنون یا خودکشی .. اما نگران نباشید ما به شما راه و نکاتی می دهیم تا با خیال راحت این دست نوشته را بخوانید پس حقیقت و اسرار کتاب شمس المعارف الکبری را با ما همراه باشید.

به عنوان یک توصیه اولیه، عموم مردم هنگام ذکر ادعیه و طلسمات موجود در آن کتاب را مطالعه نکنند، زیرا صرف بیان صیغه ها و افسانه های ذکر شده در کتاب ممکن است موجب توسل به جن و طغیانگر شود و خطری برای آن باشد. زندگی انسان را فقط باید فوایدی را بخوانید که حاوی آیاتی از قرآن کریم و نام های خدای خوب یا دعای رزق و روزی، آیاتی برای شکستن سحر و دعاهایی برای رساندن معشوق به قرآن است.

 

برای ادامه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

کتاب شمس المعارف