سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوایدی که در کتاب شمس المعارف الکبری آمده است

کتاب شمس المعارف الکبری حاوی فواید و تجربیات معنوی فراوانی است که در درمان برخی از بیماری های روحی به کار می رود که از مهمترین فواید آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منافع مادی و شخصی: از منافعی است که انسان می‌خواهد به دست آورد، مانند برکت در پول و تجارت و مال و وداع با فقر و برخی از منافع نیز در مورد پذیرش، مشتری آوردن، تسلط بر ظالمان، به دست آوردن. خرد و بسیاری از مزایای دیگر.  
  • فواید اجتماعی: منافعی است که فرد برای اهداف خانوادگی و اجتماعی مانند ازدواج، فرزندآوری، رهایی از لجاجت شوهر و مطیع ساختن او یا برعکس و همچنین برخی از منافع برای کسانی که می خواهند برگردند، به دست آورد. زن یا زن مطلقه افراد مجرد برای کسانی که می خواهند معشوق را به عقد خود دربیاورند یا نامزد بیاورند مزایایی دارند که به کراوات معروف است. و نیز: اصلاح اخلاق، برای زندگی سعادتمند، پیشگیری از بدی ها و بیماری ها، به دست آوردن خانواده و خانواده ممتاز، برآورده شدن حوائج، پوشاندن عیوب، پوشاندن گناهان، برای امنیت و امان دایمی، برای زدودن افکار وسواسی از اعضای خانواده.
  • فواید معنوی: فواید و تجربیاتی است که برای درمان جادوگری، لمس کردن، وابستگان و سایر بیماری‌های معنوی که در اثر جادو، چشم بد یا حسادت به شخص مبتلا می‌شوند، استفاده می‌شود. و بسیار در مورد: آوردن نامه، آوردن معشوق، بازگرداندن شوهر، درمان چشم، درمان حسادت، درمان وابستگی، درمان لمس، احیای قلب، درمان بی خوابی و ….

اینها تنها گوشه ای از فوایدی بود که در کتاب شمس المعارف ذکر شده است و اگر بخواهیم به همه آنها اشاره کنیم از فراوانی و دقت آنها در موضوعات مختلف دلزده می شدم.

 

برای ادامه روی لینک زیر کلیک کنید.

 

کتاب شمس المعارف